Medjool datle čerstvé Bon Bon 900g

PŘEDOBJEDNÁVKY BUDEME SPOUŠTĚT OD 20/9/2024

 

Přivážíme opravdový klenot mezi datlemi, který je dostupný pouze na začátku každé datlové sezóny.

Čerstvé, nesušené datle Medjool neboli bon bon patří mezi žádané delikatesy, které ocení každý gurmán. Velké plody těchto datlí vás ohromí svojí šťavnatostí a chutí, která je odlišná i od medjool sušených

 

  • šťavnaté díky vysokému podílu zbytkové vlhkosti
  • dostupné exkluzivně na začátku nové sklizně
  • skutečný chuťový zážitek
  • nabídka pouze do vyprodání zásob

NUTNO SKLADOVAT PŘI -18 STUPNÍCH V MRAZÁKU. PO VYJMUTÍ SKLADOVAT V LEDNIČCE A SPOTŘEBOVAT DO 2 TÝDNŮ.

DOPRAVU VOLTE DO VLASTNÍCH RUKOU RADĚJI NEŽ DO VÝDEJNÍCH MÍST A BOXŮ

 

Položka byla vyprodána…
Dostupnost NOVOU SKLIZEŇ OČEKÁVÁME KONCEM ZÁŘÍ 2024
Kód: 224
875 Kč 781,25 Kč bez DPH
Medjool datle čerstvé Bon Bon 900g
juicy bonbon
Novinka
Pravé datle
Pravé datle
Datle vždy jen z aktuální sklizně
superpotravina
Super-potravina
plná minerálů a vitamínů
Chutnají každému
Vybrané datle
které chutnají každému
Doprava zdarma
Doprava zdarma
u objednávek nad 1 800 Kč

Nesušené datle vám přinášíme v podobě rhutab, která je třetí ze čtyř fází zrání datlových plodů:

Rhutab

Čerstvé datle jsou nejlepší ve fázi rhutab. Začnou měknout a získávat odstíny světle hnědé, třísloviny se rozkládají a cukry se uvolňují. Datle rhutab jsou lahodně měkké, šťavnaté s obsahem vlhkosti kolem 40 procent, což z nich dělá nenapodobitelnou pochoutku. Tyto datle musí být skladovány v chladné teplotě, aby si zachovaly svou čerstvost. Některé z datlí sklizených v této fázi jsou Medjool, Kholas, Sukkari nebo Wannana.

 

Hmotnost: 900g

Složení: 100% přírodní datle nesušené

Skladování: NUTNO SKLADOVAT PŘI -18 STUPNÍCH V MRAZÁKU. PO VYJMUTÍ SKLADOVAT V LEDNIČCE A SPOTŘEBOVAT DO 2 TÝDNŮ.

Země původu: Palestina

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:
Vytvořeno s ❤ v dílně ViVa marketingu